Kamery točí, designéři pracují na plné obrátky a rozjeli jsme se tak, že některé projekty musíme pro jejich náročnost i předtáčet. Máte se na co těšit!
Pavlína Blahotová, šéfredaktorka. Své otázky jsem namířila na designérku, která se právě teď griluje před televizní kamerou. Naštěstí už má zkušenosti z první řady, a tak by ji ani nenapadlo vzít si týden před natáčením dovolenou. V té době se toho totiž nejvíc zkomplikuje.
Jana Hradecká. Jana má pro druhou řadu připravená témata, která vás určitě nadchnou. My nesmíme ani naznačovat, ale jednou za mnou do kavárny dorazila zabalená v modrotiskovém šátku.
Náš tým spojuje radost z úspěšného seriálu o bydlení i chuť učit se zase něco nového. První řada byla něco jako první třída – a jestli si to také pamatujete, do druhé jde člověk už vždycky úplně jiný, než byl loni.
Co se, Jano, ve tvém životě od natáčení první řady změnilo?
Mnohem víc se těším na druhou! Přesněji – už se nemohu dočkat!
Ovlivní to i tvůj přístup k proměnám?
Už vím, jak vše probíhá, co funguje na kameru a co ne, a hlavně – že je prima přizpůsobit i outfit tématu. No, v praxi to znamená, že si prostě musím koupit něco na sebe. Prostě musím!
Co se ti jako první vybaví, když si vzpomeneš na natáčení první řady?
Prima atmosféra, to především. A pak taky že se musím naučit dělat krátké věty. Umění pustit a vzdát se něčeho, co vás zbytečně zahlcuje, vám do života přinese energii, svěžest a přehled.
Na co nejraději vzpomínáš?
Na natáčení v antiku, kde jsem viděla na vlastní oči, že náš moderátor Roman Zach je opravdu velmi manuálně zručný. A to je u chlapa fakt sexy (tedy doufám že to v dnešní naplaté době ještě můžu říct).
Co pro tebe bylo největším ponaučením pro příště?
Komunikace před začátkem natáčení. Že to, co mně přijde jako jasná věc (ohledně koordinace prací v interiéru), nemusí být jasná věc pro ty, jejichž oborem interiér není (kamera, produkce, zvuk a spousta dalších profesí, které s námi spolupracují).
Bylo něco, co tě po odvysílání tvých proměn zaskočilo a teď už tě nezaskočí?
Zaskočilo mne, jak moc je na držení těla vidět, když jsem unavená. A velmi doufám, že mne to znovu nezaskočí.
Jakou nejlepší reakci od diváka si pamatuješ?
Po patnácti letech profesionální praxe a úspěšné dekádě mé Interier design školy Intermezzo, kdy jsme vychovali desítky úspěšných designérů, mne potěšilo, že mi dokonce i moji dlouholetí kamarádi řekli: „Ty jo, Jani, ty těm interiérům fakt rozumíš.“