Kurz obsahuje téma sebepoznání svých silných a slabých míst při jednání s klientem, abychom mohli být kvalitními partnery pro své klienty.
Kurz zahrnuje i téma jak pracovat se sebou, abychom se nedostávali do problematických, náročných nebo konfliktních situací. Součástí je typologie klienta a její využití při jednání s klientem.
Kurz obsahuje také videonahrávku + rozbor, modelové situace jednání s klientem a aktivní práce s hlasem a tělem.
Cena jednodenního kurzu je 3 990 Kč bez DPH (4 828 s DPH), dvoudenního 7 600 Kč bez DPH (9 196 Kč s DPH) a třídenního 10 500 Kč bez DPH (12 705 Kč s DPH). V ceně je odborný program, studijní materiály, pracovní pomůcky k praktickým cvičením. Během kurzu i po jeho skončení je vám k dispozici lektor s praktickými zkušenostmi z oboru. Během výuky máte k dispozici občerstvení v podobě kávy, čaje nebo vody s mátou.
Kurz probíhá jeden, dva nebo tři dny (od 10:00 do 17:00) a zahrnuje hodinovou pauzu na oběd. Aktuální termíny konání kurzu naleznete v
kalendáři akcí. Výuka probíhá v prostorách školy. Účastníků může být maximálně 9.