Práce s klientem
“Designérka zvědomuje lidem jejich sny, aby v nich mohli žít.” Aneb, jak přetavit Váš talent v proplacenou fakturu.
- Co se během kurzu naučíte?
- Jaká je cena kurzu?
- Kdy a jak bude kurz probíhat?
Kurz obsahuje téma sebepoznání svých silných a slabých míst při jednání s klientem, abychom mohli být kvalitními partnery pro své klienty.
Kurz zahrnuje i téma jak pracovat se sebou, abychom se nedostávali do problematických, náročných nebo konfliktních situací. Součástí je typologie klienta a její využití při jednání s klientem.
Kurz obsahuje také videonahrávku + rozbor, modelové situace jednání s klientem a aktivní práce s hlasem a tělem.
Na kurzu budete s lektorkou probírat:
- Jak se naladit na klienta
- Představení návrhu projektu a prezentace
- Učení se roli interiérové designérky
- Pochopení klienta a jeho projektu
- Jak co nejlépe nabídnout svůj produkt
- Prezentační dovednosti a způsob "jak zazářit"
- Jednoduché argumentační nástroje
- Vhled do typologie klientů
- Proces analýzy klientovy situace včetně dotazování
- Jak poutavě prezentovat své myšlenky a návrhy
- Argumentování vlastního návrhu řešení
- Vyjednávání včetně jednání o ceně
- Komunikace s obtížnými klienty
- Prezentace projektu cvičnému klienovi a následný rozbor
Kdo na kurzu bude vyučovat?
Koučka, která podporuje studenty, aby našli a využívali svůj potenciál, objevili, v čem rostou a kvetou, a dokázali to uplatnit v praxi.